Klantenservice


Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Als u besluit om item(s) te retourneren vragen wij u vriendelijk dit aan te geven via info@marthasdancewear.nl zodat wij u een retourlabel kunnen mailen. Nadat u het retourlabel heeft ontvangen kunt u het retourformulier in uw pakket invullen en dit samen met uw item(s) naar ons terugsturen. De verzending van de retouritems zijn voor uw eigen rekening.

Let op: de items die u wilt retourneren moeten binnen 30 dagen, vanaf de datum van ontvangst van uw pakket, naar ons worden teruggezonden. Het retourbedrag wordt teruggestort via de door u gebruikte betaalmethode.

Heeft u het retourformulier niet meer dan kunt u dit hier downloaden:

  1. Vul het retourformulier in en geef door middel van de code aan waarom u het artikel retour stuurt.
  2. Stop het retourformulier en de artikelen in een geschikte zak of doos, bijv. de zak of doos waarin u uw artikelen hebt ontvangen.
  3. Gebruik het retourlabel wat u van ons ontvangen heeft en verzend het pakket naar ons.
  4. Zodra de geretourneerde artikelen ontvangen zijn en gecontroleerd, zal het openstaande bedrag teruggestort worden op de rekening. U ontvangt een bericht zodra het geld wordt teruggestort.

NB Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retourvoorwaarden bij acties

Als de voorwaarde van de kortingsactie alleen geldt bij het bestellen van meerdere producten, wordt er bij het retourneren van maar een deel van de bestelling, de waarde van het behouden artikel, terug berekend naar de originele prijs zonder korting, omdat de actie voorwaarden dan niet meer gelden. Bekijk voorbeelden

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@marthasdancewear.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. De verzending van een bestelling duurt 2 tot 5 werkdagen. U ontvangt een e-mail van ons wanneer uw bestelling is verstuurd. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • € 6,95 voor bestellingen onder de € 95,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 95,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.


Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Bancontact